Aslaninannesi_ eğer sizin anatominiz normal doğuma uygunsa, çocuğun pozisyonu falan da uygunsa tabii ki normal düşünün. ben normal yaptım çok kolay geçti ama tabii zor geçen de illa ki vardır. pozitif hikayeler hariç hiçbir hikayeyi dinlemeyin, etkilenmeyin. ama doktorunuz haklı normal doğum varken ameliyat isteme nedeniniz sadece korkuysa bunu aşmaya çalışın. ameliyat olmak kolay bir şey değil.