Ben de korkuyordum son zamanlarda bol bol yürüdüm. Bol bol dua ettim bir avazda doğurayım diye.Sancımı dibine kadar evde yaşadım.En son ilk doğum olmasına rağmen 9 cm açıklıkla hastaneye gittim.10 dakikada doğurdum. Dikişlerim vardı enfeksiyon kaptırdım sonra ona rağmen hemen ertesi gün hareketlendim. İşlerimi kendim yaptım. Hepsi de geçti gitti. Kesinlikle korkma canım. Yaparsın inşAllah. Fırtarımızda var.