Benimde doktorum normal doğumdan yana , aksi bir durum olmazsa sezeryani bir seçenek olarak görmüyor , bense hiç bilmiyorum her ikisinden de korkuyorum , sezeryanda ameliyat oluyorsun neticede olası bir komplikasyon dan korkuyorum , normal doğumda çok zorlanir miyim acaba , bayılır miyim bişey olur mu tonlarca soru ve endişe var kafamda . Bu çocuk buraya girdiyse elbet bir şekilde çıkacak ama nasıll 😄 konuyu takipteyim , doğum yapmış anneler bizi cesaretlendirin plssss