Msl_ege Temmuz_anneleri_2019 instagram hesabı açtım . Birbirimizi kaybetmeyelim , orda da toplanalım ?
Seroo01 16 haftalığız en son 12+4 te kontrolüm vardı ozaman dr erkek demişti bir hafta sonraki kontrolde merak ediyorum bi değişiklik olurmu
Seroo01 Behy aynı durumdayız bende sürekli evham yapıyorum benimde kontrolümü bir ay 3 gün sonraya attı bir haftamız kaldı günler geçmiyor resmen
Behy Seroo01 aynen canım allah sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim isteyen herkese aratmadan versin bizimde tam 10 gün var kontrole bakalım 🤔 nasıl geçecek zaman ara ara sizde de oluyor mu acaba hamileyim diye ben yaşıyorum sürekli bu soruyu 😂
cavbella Aryaalina bugün 15 haftalık olduk artık cinsiyetini öğrenmek istiyorum alışveriş yapmak istiyorum her gün bebek sitelerine bakıp duruyorum ama daha hiç kıyafet alamadım
Sena54 13+4 olduk. %80 erkek dedi doktorumuz. Tam sabah bulantilari bitti derken yine basladi😞 yorulunca bel agrilari ve surekli yatma istegi tam gaz devam. Ama sukur yine de iyi geciyor surec. Tam 5 kilo aldim 😳😳
Behy Sena54 fazla yormadan işlerini yapmaya çalış dinlene dinlene valla bende tam 7 kilo alanlardanım bakalım Doğuma 100 kilo girerim heralde 🤷🏻♀️
2bebekannesi Sena54 ilk hamileliğimde bende ilk 4 ayda 10 kilo almistim😊😊 simdi ikinci bebegimizi bekliyoruz 14. haftadayız 4 kilo almışım😋😋 ne yesem yarıyor 😂
Seroo01 Behy bendede sürekli oluyor cnm biran önce hateketlerini hissetsem enazından içim rahat olur diye düşünüyorum 16haftalığız ikinci hamileliğim olmasına rağmen hissetmiyorum hala