Caqlasu Hasretidil benim doktorum 3lü teste yönlendirdi 15.haftayı bekliyoruz. 2li yaptırmadım birşey demedi yani. Direk 3lü.
Derinnge34 16 haftalık olduk, cinsiyetimizi öğrenmek için sanırsızlanıyoruz bu hafta öğrenicez inş. Bulantı kusma devam kilo verdik baya ama göbiş çıkmaya başladı🙂
Mavili Tam 13 haftayız bizde 3 hafta sonda cinsiyetimizi öğrenicez kısmetse 😊 çok halsizlik yaşıyorum
Kvsrnl123 Aryaalina 14+6 olduk bizde şubat 10 da gidicem cinsiyet öğrenmeye sabırsızlanıyorum 😊😊göbeğim hafif çıktı bebek değilde göbek gibi duruyor 😡😡
Bzkrt1 Aryaalina selam 👋🏻 15+2 bizde.. çok iyi geçti şimdiye kadar şükürler olsunki. Sadece geçen haftaya kadar çok uykucuydum artık biraz daha normal uyuyorum 😊
Seher_ Bzkrt1 bizde 15 hafta 3 günlüğüz ayniyiz seninle salı günü cinsiyetimiz belli olck inşallah 😂😍🐣
Aryaalina Çok şükür benimde çok iyi gidiyor🙏🏻Kızımda da çok rahattım şimdi oğlumda da rahatım güzel gidiyoruz🙏🏻🤰💖
cagladinceren Bende 12+3 haftalık hamileyim temmuz sonu Ağustos başı gibi doğacak inşallah. Dün doktorum %60 erkek gibi duruyor dedi.
Sedef-345 15+3 haftalığız.oğlum Çağatay’ı 4 gözle bekliyoruz 👶 🤩🤩🤩🤩 çok rahat bi hamilelik geçiriyorum. Ama grip ve öksürük peşimi bırakmıyor anlamıyorum