Msl_ege Ufkumm fotoğraf altında konuşulursa diye aslında az önce kapattım gizliliği . Mahrem kalsın sadece takip edenler görsün diye düşündüm
Deniz0103 14 olduk bizde 🥰 hiç kilo almadım, arada mide yanması dışında sıkıntım yok.. doktorumuz 2 gün önce %70 erkek dedi, bakalım hayırlısı 💕
Yaser27 Biz de 13 +3 haftaligiz bende kalp çarpıntısı oluyor çoğunlukla nefes daralma da böyle olan var mı acaba
Aryaalina 2 hafta önce gitmiştim özele doktor şu gün gel falan demedi sabit doktorum yok istediğim gün gidiyorum doğumum memlekettte özelde olcak herseye normal güzel gidiyor
AkileUqur Gulnar44 ilk bebeğim hissetmiyorum galiba şuan aktif çalıştığım için sürekli hareket halindeyken belki ondandır