metemom_ 🤦🏻♀️ geçen biri eşimle aynı yerde çalışıyor eşimle haber göndermiş müsaitse kahveye geleceğim diye ben de hiç çağırmadım müsaitim de demedim benim numaram var kendisinde arayıp bana söyleyebilir bu gelenlerin sonuçta eşleri de var eşini arayıp söyleyene kadar eşleri ayı arayıp sana müsait misin diye sormaları lazım inan hepsi aynı bazen diyorum acaba biz hamileyiz gerçi ben doğum yaptım biz mi abartıyor diyorum ama değil yani bebekle hayat gerçekten zor gündüzleri hiç uykumuz yok gece de işlerimi halledip yatak nerede diye arıyorum uykusuzluktan ama bunu tabii bilmiyorlar