metemom_ bebeğim 40 günlük, bir kaç gündür evet belirgin şekilde daha az uyuyor. Huysuzluğu tuttuğu zaman ben biraz bacaklarını soyup masaj yapıyorum, karnını ovuyorum yan yatırıp poposunu, sırtını pitpitliyorum o şekilde biraz oyalaniyor. İki gündür 0-6 ay için zeka kartlari bar siyah beyaz inlari gösteriyorum, biraz takip eidyor gözü ile. Onun dışında ana kucagina koyup hafif sallıyorum derin dalarak uyumasa da biraz kestirme yapıyor öyle. Kucağıma alıp konuşuyorum, baya dinliyor gibi sakinleşiyor 🤷