metemom_ 39. günden selam😅artık gündüzleri daha fazla uyanık kalmak istiyorlar heralde. Benimki de çok fazla uyumuyor artık. Gaz sorunu var ama bizde🥲onun dışında dönenceyle bir süre oyalanıyor, takip ediyor izliyor. Odaları geziyoruz etrafı inceliyor. Az az tummy time yapıyoruz. Ama çoğunlukla emmek istiyor saat başı🐣ben de bir şey yapamıyorum genelde.