metemom_ fizyolojik olarak karnı tok, gazı olmayan, aşırı yorgun olmayan yenidoğan uyur.1.5-2saatten fazla uyanık kalamaz, uyanık kaldıkça vücudu adrenalin salgıladığı için daha fazla hareketli gözükebilir. İlk uyku belirtisi verdiğinde (esneme vs) uyutmaya çalışmalısınız. Benim bebeğim de 15 günden sonra gazdan dolayı uyuyamıyordu, ilk 3ay slingde uyuttum gündüzleri. Artık 2.ayına giriyor bebeğiniz, geceyi gündüzü de ayırt etmeye başlar yavaş yavaş. Uyku saatlerini yavaştan düzenleyebilirsiniz. Uyku penceresine dikkat etmeyi unutmayın. Şuan oğlum 1 yaşında doğduğundan beri uyku penceresi ve hijyenine dikkat ettim o düzende de devam etti, uyku problemi hiç yaşamadım.