cilm gidin bence ya hemen tüp bebek yapmıyorlar ki doktor her şeyinizi araştırıyordur önce buna göre de zaman geçer 1 olur. Rabbim gönlüne göre versin. Stres etme bu kadar. 1 sene içinde deyip olmayanlara artık bildiğim kadarıyla aşısız tüp bebek yapıyorlar. Benim kuzenim 12 sene doktorlar olmaz dedi. Tüp bebek denedi 3 cüz tuttu. Tabi 2 si yaşıyor çok şükür 10 yaşındalar ve kuzenim normal yolda hamile kaldı tekrar. Rabbimin bi bildiği var. Üzülme sen içini ferah tut. Allahın izniyle olacak eşinde kendini çok heba etmeden bence zaman da kaybetmeden güzelce konuş eşinle gidin birlikte. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah