cilm kıyamam sana Rabbim hayırlı zamanda hayırlı bi evlat versin inşallah hayırlısı şuan değilmiş diye düşünün ben hep öyle yaptım artık umudumu kaybediyoken hamile olduğumu öğrendim yapılan baskıları söylenen sözleri biliyorum benimde 2 senede anca oldu ama bak oldu seninde olur inşallah kafana takma diyemem ilişkide bile insan düşünüyo nasıl dursam diye o kadar şey okudumki ayağını kaldırıp bekleme ballı karışımlar uyguladımda olmayınca olmuyo be abla Rabbimden iste ben bigün bebek olsun diye ağlayarak dualar okudum çok yalvardım Rabbime binlerce şükür oldu o duamın üstüne sende ona sığın kocanla her ilişkiden sonrada dua et hayırlısıyla tez zamanda diye bütün derdini anlat Rabbine herşey ondan gelir vermiyosada bir sebebi vardır elbet ben riskli gebelik yaşıyorum şuan bebeğimi sakat bırakabilcek bi madde var kesemin içinde öğrendiğimde düşse üzülürmüyüm diye bile düşündüm inşallah sağlıklıdır tabi daha belli değil ama gerçekten hayra şerre inan belkide benimde rahatsızlık olucak diye olmuyodu internettende bak dualara ordakilerdende oku Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın İnşallah