cilm evet maalesef o cevre baskısını yeni evlenip isteyip bi 6-7 ay çocuğu olmayan herkes yaşamıştır maalesef. Benim annem bile adet oldum diyince of yine mi kapat telefonu moralim bozuldu diyordu düşün. Allah'ım dedim olsun da düşsün ona bile razıyım yeter ki bi hamilelik belirtsi yasayayım nasıl bişey bileyim oldu ama düştü diyeyim dedim eşref saatine denk gelmis olacak ki ilk kimyasal gebelik geçirdim.. kafamı bosalttigim an hamile olduğumu öğrendim.. darısı en kısa zamanda senin başına inşAllah ama stres en büyük engel bunu belirteyim..