cilm ablamada aynısını dediler canım hatta aşılama bile tutmaz direk tüp bebek başlayın dediler eniştemle çok fena araları bozuldu bu durumu kabullenemedi eniştem ameliyat falan dediler herkesten saklarsak anca öyle ameliyat olurum diye şart koştu düşün. Ablamda o tartışmaların üzerine madem böyle bende kasmam artık ne zaman dersen o zaman tedavi oluruz dedi kafayı boşalttı 2 ay içinde 2 kere hamile kaldı. Yani ne kadar yapma etme desemde unutmaya çalış biraz yerinde olsam bu programi kaldırmakla başlardım işe yanlış anlama lütfen.