cilm bak canım yaklaşık 3 yıldır benimde olmuyodu her ay acaba adet olucammı inşallah olmam falan diyodum kafama çok taktığım için adetimde düzensizleşmişti sıkıntıdan dolayı ya 3-5 gün erken olurdu yada 3-5 gün geçerdi erken adet olduğum zaman acaba yerleşme kanaması mı diye düşünürdüm günü geçincede acaba hamilemiyim diye en son bundan 2.5-3 ay önce umudumu yitirdim dedim kafama takmamaya başladım hiç umursamadım adet takvimine bile bakmadım hangi gün adet olucam diye adetim geçmiş adetimin geçtiğinin bile farkında değildim bi sabah kalktım saat baya erkendi aklıma nerden geldiyse test yapıyım dedim evimde her zaman 2-3 tane test çubuğu olurdu her ay da alırdım her ay denememdede çıkmazdı zaten çıkmıcak düşüncesiyle test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim şu an 10 haftalık hamileyim ve şuna kanaat getirdimki kafaya takmıcaksın kafana takma canım elbet seninde olucak hiç üzülme emin ol allahım sanada yaşatıcak bu mutluluğu normalde hiçbir foruma cvp yazmazdım ama sana yazmak istedim sıkma canını emin ol seninde bir miniğin olucak bol bol dua et eşinden dolayıysada aksatmadan be gerekiyosa yapın allah yar ve yardımcınız olsun dualarım seninle 💚💚💚