Dlrm bende oyle ilki 8 haftalik doktora gittim iyi dediler progestan kullaniyordm gece uyurken bi kan bosaldi oyle boyle segil evde düstü zannettim duruyo iyi gorunmuyo diyip kurtajla aldilar kanama dursun diye esime derdim ilki gitti ya ikiz olsa ne guzel olur dedim hamile oldugumu ögrendim tek keseydi kalp atisi icin gittigimde ikinci kese de cikti sok olduk dilek kapim acikmis rabbim verdi geri aldi kismet insallah bu evlatlarimizin ömrü bahtları güzel uzun olur umarim sende bende burdan hayırlı güzel verebilirz allahin izniyle...