Zeynepmeyra Anneballari58 gültepede düşünüyorum canım inşallah normal olur hayırlısıyla bu hafta çatı muayenem olacak bakalım
Anneballari58 Zeynepmeyra ben bişey sorcam canım bebeğin bi tarafa sırtını dayıyor gibi geriyor sertleşiyormu hiç korkuyorum yeni yeni olmaya başladı
Zeynepmeyra Anneballari58 evet canım bi tarafta topluyor kasıyor kendini büyüdükçe yeri daralıyor daha çok hissediyorsun sertleştigini Gülizar hanıma gidiyorum ben
Anneballari58 Zeynepmeyra bende ona gitmek istiyorum artık aklımda hep ama nasıl die çekiyorum ilgilimi acaba Bide erkek ve gergin bi insan doğumda rahat edemem gibi😔
Zeynepmeyra Anneballari58 çok ilgili canım ben memnunum.. bayram alinin sezaryeni kötü oluyomuş galiba öyle duydum çok kişiden olur ya son anda sezaryene dönerse diye o ihtimali de düşünmek lazım
Anneballari58 Zeynepmeyra bi bucuk ayım var çokta geç sayılmaz değişim için aslında değilmi doğumda motive edecek güler yüzlü biri olmas lazım ki yolunda gitsin herşey bende bi gideyim gülizar hanıma
Zeynepmeyra Anneballari58 aynen hiç de geç değil canım içinden geldiği gibi yap ondan çekinip bundan kasılmakla olur mu senin nasıl hissettigin en önemlisi. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 😍
Asiiye Anneballari58 o karna bastirma da kotu annemin benden önceki cocuguna oyle etmisler eskiden resmen oturmuslar üstüne dogunca bi sesi cikmis yasamamis
Asiiye Anneballari58 amin insallah canım boyle hayal gibi inanasi gelmiyo insanin minicik kalp beden oldugu görünce kesinlikle duygulanir aglarim ben sıkıntısz kavusmak nasip olsun hayırli uzun ömürlü evllatlar olurlar insallah
Asiiye Dlrm hadi canım ya bana kalsa ben numunede yapmak istiyorum normal dogum olursa sanciyi ben cekicm sezeryan neyse amenna da 2500 gercekten cok ya