babyandmomy__ gebeliğin ilk 3 ayında oldugun icin enfeksiyonun bulasma riski daha azdır bende sifilis tanısı aldım 5 haftada ogrendım direk enfeksiyon hastalıklarına gittim ordaki doktorum daha ilk 3 ayından tedavini başlattım bu yüzden bebege bulaşma riski daha azdır dedi organlara zarar vermesi cok zor dedi %1 lik ihtimal veriyorum dedi sana ve ilk kızıma hamileykende varmış cok sukur bulasmadı sadece antikoru tasıyor ıgg pozitif ıgm negatifti sana tavsiyem kadın hastalıklarına gitme direk enfeksiyon hastalıklarına git onlar daha iyi bir tedavi uygular ışını rahat tut stres yapma Allahın izniyle hicbırsey olmıcak