Sulearas babyandmomy__ bunların bırı pozıtıf dıgerı negatıf çıkması gerekıyor zaten korkam pozıtıf olsada bı sıkntı yok sadcee yedıklerıne dikkat ediyorsun sucuk mayonez gini mesla sebzeyı cok fazla yıkaman lazım meyveyı heerseyı cok onemli bişey degil yanı benim kuzenımdede pozıtıftı kedısı vardı evde tek cıs kablarını degıstırmedi ama hıc bi sıkıntı olmadı sımdı dogum yaptı
babyandmomy__ Sulearas igg de pozitif çıkınca bir tık içim rahatladı gibi oldu belki de çok daha önce olan bir şeydir diye bugün belli olur inşallah
babyandmomy__ Merveee_56 birazdan önce kendi doktoruma gideceğim iki hastaneden de kan verdim geçerken başka hastaneden avidite testi de vereceğim inşallah çok önce olan bir şeydir
Fatmasedef babyandmomy__ avidite testi yapılıyor önce mi sonra mı diye bakılıyor ben yaşadım stres olmustum bayagı çnce geçirdiğim bagışıklığım oldugunu söyledikleri için tedavi uygulamadılar gerek yok dediler
babyandmomy__ Fatmasedef inşallah bende de böyle olur ya dün gece kan verdiğim hastane 2023 de de pozitif çıkmış dedi ama doktor bana hiç bilgi vermemişti hamile değildim o zaman yeni düşünüyorduk
Fatmasedef babyandmomy__ toxoplazma pozitifti avidite yüksek çıkmıştı ki bu istenen bişey gebelikten üç ay öncesi enfeksiyon oldugunu gösteriyormuş bagışıklığım varmış