Mrvsmt2502 babyandmomy__ merhaba ilk gebeliğimde geçirdim bu gebeliğimde de değerlerim pozitif sizin değeleriniz nasıl? Tedavi başlandı mı
babyandmomy__ Mrvsmt2502 bugün öğrendim yarın tekrar gideceğim haber veririm size de süreci yaşayan varsa merak ettim
Nhrr babyandmomy__ gebelikten önce mi geçirilmiş sonra mi peki bi değer var ondan anlıyorlar önce ise tedavi gerektirmiyor.
Ayse0575 babyandmomy__ gebelik öncesinde geçirmişsen korkma. Gebelik sırasında eğer oluştuysa onun için biraz araştırma gerekiyor sanırsam
Mrvsmt2502 babyandmomy__ benim hem igm hem igg pozitifti 3 farklı kurumda avidite testi yapıldı yüksek çıktı yani gebelik öncesi bulaşmış. 4 ay antibiyotik tedavisi oldum
Yaren-kayranik babyandmomy__ bende de bugün çıktı doktor önce geçirmiş olma ihtimalin yüksek dedi yine de kan verdim hayırlısı olsun hakkımızda
babyandmomy__ Yaren-kayranik yarına tekrar çağırdı ama birazdan başka bir hastanede tekrar test vereceğim karşılaştırma yapayım en azından Tedavi falan başladı mı
1Demett babyandmomy__ benimde igm 1.04 falan cikmisti arastirma hastanesinde gidip yeni test yaptirdim negatif cikti yani yalanci pozitiflikti
babyandmomy__ 1Demett bende bundan şüphelendim birazdan gidip başka hastanede tekrar vereceğim inşallah korktuğum gibi olmaz