Benim 2′lı tarama testim sonucu riskli çıktı 1/150 amniyosentez ya da nifty testi dedi doktorum. Bir kaç doktorla görüştükten sonra Nifty testi yaptırmaya karar verdim. Ulturasyonda bebeğimin ense kalınlığı normal, kalbimde parlaklık yok, parmak kemik sayıları normal her şey normal gözüküyor dedi doktorum. Sonrasında Genoks’da nifty testi yaptırdım 14. Hafta sonucum: anne kanında yeteri kadar bebek Dna’sina rastlanmadığı için tekrardan kan alacaklar. Dua ediyorum çok umarım bebeğim de bir şey yoktur 😥😥😥