Hayatgunes
merhaba bende 41 yaşındayım ikili test sonucum riskli çıktı amniyosentez yaptırmak istemiyorum ilk bebeğim, özelde nıfty de yaptıramıyorum çok pahalı. izmire gidip yaptırmayı düşünüyorum. siz direk hangi bölüme gittiniz ve sorun çıkarmadan yaptılarmı, süreci ve nasıl yaptırdığınız hakkında bilgi verirseniz çok sevinirim. birde kaçıncı haftanızda yaptırmıştınız