Selamlar,
Esub
Nifty sonucunuzu aldınız mı?
Benim ikili testimde risk aslında çok yüksek değildi Down riski 1/737, Trizomi riski 1/940 çıktı. Doktorum gri alandasın diyerek nipt test diye bir test istedi.
Ben bunun maddi rant için istendiğini düşünerek çok iyi olduğunu bildiğim başka bir hekime gittim, kendisi bunun yüksek bir oran olmadığını, tedirgin olmamam getektiğini söyledi; ultrasonla bebeğimi inceledi ve her şey yolunda sakin ol dedi.
3-4 gece uykusuz kaldım, ağladım, aklıma girdi bir kez olasılık. Dün nifty test için kan verdim, sonuç 7 iş gününde çıkacak, zaman nasıl geçecek bilmiyorum☹️