Sengulgiller Doktorum Progestan verdi ilk 3 gün ağır şeyler yapmamam gerekiyordu ama kesinlikle yatta demedi..zaten işlemden sonra bir antibiyotik iğne yaptı ve kola içirdi kola iyi geliyormuş...ben o sırada anneannemi de kaybetmiştim bir öncesi gün ve cenazemiz vardı o yüzden pek dinlenmedim Zaten o düşük riski diyorlar ya o eski zamanlardan ansiklopedik bilgi eskiden böyle ultrason teknolojisi yoktu görmeden iğne batırıyorlarmış çok eskiden şimdi ultrason takibiyle iğnenin Bebeğe uzağına göre ayarlanıyor korkmayın,eğer yiyecek ekmeği yoksa amniyosentez bahane olur,düşecek bebek her türlü düşer