Merhaba tatlı hamile😊 Öncelikle zor bir süreç ama beklediğine değecek inan bana ve için rahatlayacak..benim ikili testim temiz çıkmasına rağmen yaşım 38, bebişimiz tüp bebek ve obez bi hamişe olduğum için her türlü kendimi riskli görüp kendim Nifty testi yaptırdım. Doktorum da madem istiyorsun yaptır, o zaman üçlü ve dörtlü tarama testlerine ayrıca para verip yaptırmana gerek yok dedi. Genoks’da yaptırdım. Orada Sevilay Hanım çok yardımcı oldu ve bana en yakın İstanbul’da çalıştıkları en yakın labratuvara yönlendirdi beni. Çok hijyenik bir ortamda sadece kan alındı ve önce genel merkezleri Ankara’ya daha sonra da yurtdışına gönderildi kan örneklerim. Allah’a şükür %99 temiz çıktı sonuçlar..evet çok pahalı ama o korkuyu endişeyi aylarca yaşayıp minik bebeğine daha büyük stres yaşatmaktansa bence yaptır ve gerisini Allah’a bırak. Herşey çok güzel olucak inşallah bak gör☺🙏🏼