Mlskya46 canım benimde öyleydi hatta ilk gittiğim doktor kürtajla alalım diyip korkuttu başka doktora gittim kese ve bebek görüldükten sonra beta ninn bir önemi olmayacağını bebeğin gelisiminin takip edilmesi gerektiğini söyledi şuan şükürler olsun 28+3 oldum ve gayet sağlıklı bebişim.