Neagulili hiç canını sıkma her zaman sorunlar olur düzelir hamileliğin verdiği stresler insanları gerebiliyor herşey düzelir . Benimde kese biraz aşağdaymış bozulma olmuş kanamam var düşük başlamış olabilir dedi doktor 10 gün sonra gel bakalım dedi sende dikkat et kendine üzme canını yaz bana