15+2 haftalığım bugün kontrole gideyim dedim doktora sordum hocam cinsiyet öğrenmeye geleyim mi? Diye oda 2 hafta sonra gel dedi. Öğrenmek için sabırsızlanıyorum. Bulantılarım geçmeyecek gibiydi 3-4 gündür iyiyim çok şükür şaşırıyorum bıçak gibi kesildi resmen