irem-16 Merhabalar arkadaşlar😍 Mart’ta doğum yapacak annelerimiz nasılsınız? Cinsiyetleri öğrenenleriniz var mı kaç haftalıksınız🥰 Bir de Ramazan ayında doğuracağız ❤😍 Sağlıkla, hayırlı bir şekilde kavuşalım inşallah bebeklerimize😍❤ Nedir sizde durumlar 😍
mcansu irem-16 bende Ramazan’da doğum yapıcam inşallah 🌸 14+4 olduk 🥰 henüz cinsiyeti belli değil bir önceki kontrolde sakladı kendini 🌸 9 Ekim’de gidicem muhtemelen öğreniriz diye düşünüyorum
Laviniazuzu irem-16 Bugün 15 haftalık olduk 14. Haftada doktorumuz kız dedi 💜 Rabbim sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Larraa irem-16 15+2 olduk. Dün cinsiyetimizi öğrendik kızım geliyormuş 🩷🌸 Genel olarak iyiyiz çok şükür 🙏🏻🩷 Amin her birimize sağlıcakla kavuşmak kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🌸🙏🏻
bircan3120 Merhaba 14 +3 üm suan inş pazartesi soylerse doktor ogrenicem cinsiyeti inşallah sizlerin kac haftalk
basakceylan_06 Merhabalar 🌸 14+5 olduk. Doktorumuz kız olduğunu söyledi. İnşallah sağlıcakla hepimiz kucağımıza alırız yavrularımızı 🧿
ucbebe_annesi34 irem-16 13+4 geçen hafta doktorum kıza benziyor ama net diyemem dedi biraz daha bekleyelim dedi. Hayırlsı olsun artık sağlıkla gelsinler inşallah 🙏 🥰
Baby_B irem-16 nasipse Martta dogum 14+4 deyiz❤️ İkili test sonucum temiz geldi Yarinda cinsiyet icin gidecegimm İnsallah öğrenirim
Kaderkks irem-16 16+2 haftalık olduk 13. Haftamda doktorum kız olduğunu söyledi yarın başka doktora tarama testi için randevum var onada sorucam bakalım o da kız diyecek mi ☺️
bircan3120 aayy genel olarak kız denmiş inşllh benmde kızdr bir oğlum var tabi ilkonce hayırlısıda işte insann gönlü istiyor rabbim herkesin gönlune gore versin
seyma0661 irem-16 15+3 olduk, Çarşamba günü cinsiyeti öğrenmeye gideceğiz insallah gösterir 🥹 Allah sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın 🌸