HazelSeren Kızlar 30 eylülde randevum var 14+6 olucaz o zamana cinsiyeti öğrenebilirmiyim sizce şehir hastanesine gidiyorum
momandchild 12+0 da %90 özel hastane erkek demişti. 2 gün sonra devlet hastanesine gittiğimde ben göremiyorum belli değil demişti Bir Umut sağlıklı kızım olsun istiyorum Sizce değişir mi :)
Edamy 14 haftalı şu an 11+4 de doktorum emin olmamakla birlikte kız dedi ama bakalım 7 ekim kontrol inşallah o zaman daha net öğrenirim 🥰
LeylaEla irem-16 Şubat sonu mart başı doğum inşallah ☺️ Bir oğluşum olucak 🦋 18+1 olduk tekmelerini hissediyorum canım oğlumun 🥹
051020antalya irem-16 bizimde 13+5 kızım olacak. ilk bebeğimi kaybettim o da kızdır o kadar çok dua ettim ki bu da kız 🌸❤️ inşallah sağ salim kucağımıza alırız. bende bu arada pıhtılaşma bozukluğu var kan sulandırıcı kullanıyorum
Eliffyamann irem-16 14+0 oldum bugün küçük elmam 🍎 bir kızım oluyor coook şükür bir de oğlum var❤❤ baktimda çoğunluk kız oluyor 🤭🤭 bulantilar gecti sayilir benimde ama çok halsizlik var ya hep uyku hali 😴😴
Zlfiyee 12+2 de öğrendik bizde oğlumuz olacağını şuan 14+5 olduk ☺️tahminimce martın ikinci haftası doğum
S123Mrv irem-16 bizde 17 haftanın içindeyiz Nisan sonu mart başı gözüküyor 15.haftada kız olduğunu öğrendik🌼😍
Yeniannetugce Bizde bugün 14+5 olduk. 13+2 de erkek olduğunu öğrendik. 22 martta doğum yazıyor ultrason resminde bayrama kalır mı acaba diye düşünüyorum bende 😕
01Hacer01 Bugün öğrendim 16 haftadayim. Kızım olacak, tabiki en başta sağlıklı olmasını istiyoruz ama erkek bekliyordum şaşırdım.
Nart irem-16 açılışı yapıyorum son doğum tarihim 01.Mart yani ramazanın ilk günü 18+2 haftalığım şu an kızım olucak Allahın izniyle 🙏🩷