Burcu_drn Kızlar benim bat 30 eylül ama biraz önce öylesine test yaptım. Normal kaset testlerden silik çizgi var ama normal mi? Yani adete 5 gün kala kaset testte çıkması normal mi yoksa yalancı pozitif mıdır 😞
likapaa53 Burcu_drn ne desek yaşan yarın tekrar erken gebelik testinde deneyebilirsin canım ondada çıkarsa vardır demekki
Dnzaly mervemurat16 yani bende test yaptım bugün çoğunlukla var denildi silik bi sizde bakın sizce mı
1prens_1prensesannesi_ Ftrhn https://imgyukle.com/i/CYka9c https://imgyukle.com/i/CYkLSR yarın regl olmam lazımdı bugün yaptım böyle çıktı yarın kan vereceğim nasipse ♡
nisoom01 1prens_1prensesannesi_ bende bu şekilde öğrendim canım bugün kan verdim pozitif çıktı hayırlı olsun sana da🙏🏻
nisoom01 mervemurat16 benim 55 canım daha çok küçük bundan önce 2 kaybım var inşallah bu bebiş bizi bırakmaz allah isteyen herkese nasip etsin 🌸🫶🏻
1prens_1prensesannesi_ nisoom01 çok teşekkür ederim canım bende bugün kan vericem inşallah vardır isteyen herkse versin rabbim
Ftrhn Kızlar 5 gün kala yani bugün silik çizgi ile öğrendim. Dua edin inşallah güzel gelişirz geçen ay kimyasaldu
orkidemm_ mervemurat16 ben dün gördüm rabbim isteyene nasip etsin betam 53 adet gecikmem vardı ama muhtemelen geç döllenmedir diye düşündüm inşallah öyledir de 🥰
mervemurat16 orkidemm_ bazen az beta olup bir anda artada biliyor genelde geç döllenme sat a göre küçük olunca kese öyle anlaşılıyor
anneolucam mervemurat16 Henüz reglime 5 gün var hep test yapa yapa iyice umutsuzlandım 5 aydır artık test falan yapmıyorum sadece bekliyorum reglim çok düzenli bu ay diğer aylardan farklı olarak sağ kasık ağrılarım vardı ani hareketlerde çok sancılı oldu kısa süreli ağrılardı belirtiler birbirine benzer olduğu için anlamak çok ama çoo zor umarım bende bu ay pozitif görürüm lüften dua edin🙏🏻🥹
1prens_1prensesannesi_ nisoom01 Çok şükür varmış canım 193 çıktı betam tahmini 2-3 hafta arası yazıyor ♡
orkidemm_ mervemurat16 inşallah öyledir çünkü adetim 2 gün geçmişti test yapmıştım yoktu çıkmamıştı yani 6 gün sonra yaptım çıktı