orkidemm_ mervemurat16 inşallah öyledir çünkü adetim 2 gün geçmişti test yapmıştım yoktu çıkmamıştı yani 6 gün sonra yaptım çıktı
1prens_1prensesannesi_ nisoom01 Çok şükür varmış canım 193 çıktı betam tahmini 2-3 hafta arası yazıyor ♡
nisoom01 1prens_1prensesannesi_ hayırlı olsun canım sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almak nasip olsun 🌸
1prens_1prensesannesi_ Kumsal28 evet canım şans eseri bugüne randevu buldum istediğim doktora ultrasonla baktı ama henüz yeni olunca bir şey gözükmüyor beta isteyelim dedi az önce sonuçlarım çıkmış 1 kac hafta falan geçsin yine gideceğim
mervemurat16 petronix ben erken gebelik testi yaptığımda hiç belirtim yoktu aksine regl olucak gibi kasık ağrım vardı