Kızlar bende adetimden 2 gün ve 5 gün önce kaset test yaptım negatiçıktı ikiside,baya da belirtilerim var özellikle kasık ağrım ve bel ağrım vardı şuarada göğüslerim şişmeye başladı küçük bedenim yoksa normalde😅şimdi de adetim 2 gün gecikti test yapmalımımıyım sizceee