oznursrm gzdalp Benimde tahmini dopum 14 mart ama sezeryan istersem 1 mart gibi.Belim kopuyor canım ağrıdan inanılmaz cok bir an önce kvusmak istiyorum kızıma.Sağlıkla doğar inşallah.😍
gzdalp Fatmadamlasimay normal doğum korkum yok ama doğum esnasında olabilecek şeylere karşı biraz korkum var sezeryanda kendimi daha rahat hissedicemi düşünüyorum tabiki tercih meselesi😊
ghost35 Melekhira ben daha doktorumla konusmadım bıle kendı kendıme karar verdim😬 zorlamıyo ama benım doktorum muhtemelen sorun cıkartmaz sezeryan olurum
pitircikannesi1 gzdalp 30+5 haftalığız ikiz gebelik cnm benimde normal gününden çok erken olacak muhtemelen.
tazecikanneee gzdalp bizde artık 33 olduuukkk 🥰 bize de 9-13 Mart dedi ama bakalım🥰 bi an önce sağlıkla gelsinler inşallahhh🙈🙈🙈😇😇
aydemirelif 33+6 3 mart görünüyo doğum normal görünüyo bakalım şubat sonu da olabilir uygulamalar 40 haftfan hesaplıyor
Cerenayben Benim de 32 +6 bugun normal 10 Mart ama sezeryan olacak 1 mart a dogum tarihi verdi doktorum:)) uyku problemi yasayaniniz varmi bayanlar bana geceler gecmiyor bu ara:(
IzguVeAnnesi Cerenayben Bende de yok ya hep yarim yarim yaklasik 3 4 gundur hem bebegin buyuklugu hrm de dogum heyecani tetikliyor bence bizi .☺️ Minikler allah izin verirse sag salim geldinler insallah☺️
gzdalp Cerenayben ben de uyku sorunu yaşıyorum ama en çok da tuvalete kalkmaktan😊 3 kere kesin kalkıyorum her gece sonra dalması zor oluyor burnum falan da tıkanıyor çok
Aysel4497 Cerenayben neye göre veriyor sezeryanı cok merak ediyorumm ben de istiyorum da bilgi verir misinizzz
Handey Cerenayben günlerimiz aynı 😊 benim de sezaryan olucak aynı tarihlerde doğum yapıcaz büyük ihtimalle 😊
TugceArslan 33+3 üz biz de kızımla. Kız erken gelir diyorlar. Normalde 6 mart ancak ne olur bilinmez🥰
Yagmramzn gzdalp benimde 32. Haftasında normal istiyorum Allah izin verirse 19 Mart görünüyor doğumum😍❤️
yyhulya biz de 31+3üz kızımla pazartesi kontrolümüz var çok merak ediyorum ne kadar büyüdü acaba hareketleri de azaldı bu ara inşallah iyidir kuzularımız 😊🙏