Selim_Alparslan gzdalp 31+0 haftalığız minik oğluşumla 🥰👶🏼 Tahmini tarih 23 Mart 😍 hayırlısıyla gelsin bebişler 👶🏼
Hacer61 asilsmom bende aynıyım 28 haftaligim normal istiyorum ama yapabileceğimi çok sanmıyorum sanırım mart sonu gibi sezeryan olur sağlıkla gelsinler inşallah
Elisgoc 33+3 üz bizde 1 hafta ilerden gidiyoruz . Gece çok zor uyuyorum burnum benim de tıkanıyor. Allah hepimizi 1 avazda kurtarsın inşallah. Bir de bu halimle grip olacak gibiyim 😞
Asyanil Babyboy_i çok erken değilmi 4 mart😱benimde tarihim 18mart normali bende sezeryan olucam daha tarih konuşmadık ama ben hep 8-9-10mqrt gibi düşünmüştüm şuan şaşırdım
Babyboy_i Asyanil neden sasirdiniz ki? Sezeryan 38 haftada oluyor .40 hafta 18 marta dusuyor.38 haftada 4 marta😄
Meltemegemenburak Bizde 31+6 günlük olduk 17 mart tahmini doğum tarihimiz👼Benim bebişin kafası hep aşagıda her muaynede öyle🙈Son anda yukarı dönmesse normal doğum olcak inş🤗
tugrammm gzdalp benimde sezaryen olur büyük ihtimalle ve 13 mart olsun istiyorum bende babamızın doğum günüyle aynı olsun diye :)
fdi gzdalp benimde 13 Mart Allah nasip ederse normal istiyorum dayanirim inşallah hayırlısıyla sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin Rabbim
IzguVeAnnesi Msdenizkky Bilmiyorum canim suan Sali günü doktora gidecegim artik az cok belli olur bakalim ne diyecek.
hicimm gzdalp bende 32.haftadayım bende sezeryan istiyorum doktor bana 14 mart normal doğum dedi.sezeryan olacağı için sanırım benimde martın başlarında doğar. 😊
Aysel4497 hicimm nasıl dedı bunu ya da sezeryan oldugunu sız onu ıstıyorum dedınız ve kabul ettı mı yani??nasıl bır yol izlemem gerekıyor onu merak edıyorum da
despina234 Ben de 31 haftalık oldum. Doğum tarihi normalde 24 Mart falan görünüyor ama bebek 1 hafta gelişmiş olduğu için 10-24 arasında da gelebilirmiş 😊