Senaakif Bende ayten hanıma gelıyorum kızlar sunu merak ettım mesela ayten hanıma gelıyorum ama Doğum zamanı hastane de yoksa dc olmayan doktor varsa daha az para verıcem o varsa daha çok sansa göremi
Ertugrulum Senaakif aynen oyle 5 ten sonra olursa doğumun nöbetçi dr giriyor doğumuna kim denk gelirse ona gore odeme yapıyorsun hastanenin en kotu seyi bu insallah kendi doktorima denk gelirim fiyatında değilim
Ertugrulum Yeni yılda muayene ve dogum ucretleri artti malesef cok zam yapiyorlar bende burcu hanima gidiyorum tavsiye ederim tabi saatlerce ve gunlerce sira beklemeyi goze almaniz gerek 🙂)
chisinau Ertugrulum aaa neden mesela benim randevum 8 buçukta sabah randevu saatinde almıyor mu muaneye
Senaakif Ertugrulum ınsallah bende mesela ayten hanım takıbımı yapıyo tanıyor Doğuma öbürleri gelsın ıstemem ama hayırlısı bakalım 🤗🤣
Asya Ekksl epidural uzmanı derken epidurali anestezi uzmanı yapıyo zaten muane olduğumuz dr yapmazki bı arada bende burcu hocaya gidiyorm yarn randevm var hatta
Ertugrulum chisinau randevun varsa alir canim da tam saat tutmuyor cogu zaman cunku cok hastasi var dogum geldimi gidiyor mecburen zaten gidince gorursun en yogun doktor odur esim ne kadar isyan etsede baskasina gitmedim 🙂
chisinau Ertugrulum eyvah ben ilk kez gidicem perşembe 34 haftalığız sıra beklemekten bende sıkılırım bakıcaz artık sabır😂😂
Ekksl Ertugrulum Benim de ertelendiği çok oluyor. Yarın randevum var umarım ertelenmez 🤗 gerçi yarın nöbetçiymiş er geç gireriz bir şekilde 😊
Ertugrulum 37 den sonra her hafta cagiricak zaten o zamana kadar bir iki kere gidersin en fazla ama kendisi cok seker minnos oldugu icin beklemeye de sabrediyorsun 😊😊
Asya Ekksl öylemi 😊 inşlh bı skntı çıkmaz her randevumda ya öne alnyo ya arkaya bakalm bugun ne olcak arıcaklar diye telin başnda beklyorm 😂
MdhTpz Ben Selma hanima gidiyorum cok cok memnunum.Guleryuzlu tatli bi doktor.Dogum fiyati yilbasindan sonra zamlandi maalesef 875 normal dogum oldu.
merwe MdhTpz Bnde yarın selma hanıma ilk kez muane olucam sözleriniz içimi rahatlatti cunkü cok doktor gezdim😊
2018istanbul MdhTpz Merhaba! Selma hanımda normal Doğum mu yaptınız sezeryan mı benim sezeryan olacak inş sezeryanda nasıldır acaba siz memnun kaldınız mı
Senaakif merwe memuruz eğitim Birsen sendikamız var sendıka ödüyor bız ındırımlı Doğum test yapıyoruz