Ben fatma bilgehan 'a gidiyorum sanirim bekleme durumu her doktorda var 4 saat sonunda girebildigimizi biliyorum 😊 esimde beklemeyi sevmiyo hep sikayet ediyo ama ben degistiremem artik cok geec 😊 konsumalari sozleri beni rahatlatiyo ikna ediyo seviyorum doktorumu