Ayaz_Aybars_mom Gamzzkan ayy tek derdiniz bu olsun allah askina 🤣 keyfini cikarin cok aricaksiniz bu günleri 🫠
hulyafatih Gamzzkan 40+0 da dogumum oldu . 2 günde bir nst ye kontrole gidiyordum hıc bır belirtı yoktu . o gün sabah 8 de nst kontrolum vardı uyuya kalmışım sabah 10 kalktım 🙈 baktım sancı belirti yok yine aman dedım yine birsey cıkmayacak uykum vardı yattım geriye uyudum . 11.30 da kalktım wc ye gittim bı baktım ıslaklık var suyum geliyor hastane alt sokaktaydı zaten . eşimi aradım dogum baslıyor galıba sancımda yok ama ben duşa giriyorum dedım . duşa girmemle 15 dakıkada sancım 2-3 dakıkada bir olmaya başladı adet sancısından azdı hala dogum sancısı degıldır dıyorum esıme azıcık pılates yapayım felan dememle eşimden fırcayı yedım pılates topunda doguracan en sonunda hadı gıdıyoruz dedı evden cıkmamızla benım sancım artı alt sokakta hastaneye gıdene kadar kac kere dınlendım yolda hatırlamıyorum . acılden gırış yaptık 5 cm acıklık dedıler nst ye baglayalım bakalım bebege dedıler nst 15 -20 dakıka surdu sanırım sonra yıne baktılar acıklıga 8 cm olmuş dedıler dıgumhaneye cıkıyoruz dogum başlamış dedıler ben şok tabi ki bu kadar hızlı bir dogum hayal etmemıstım 40. haftaya kadar doguramıyorum deyıp gezıyordum😅🙈 zamanı gelınce bir anda doğum oluyor merak etmeyin bekleyin mınık gelecegı gunu saati bilir .
Gamzzkan Nlgn254 şu an nst ye bağlıyım. Ebe hiç sancın yok büyük ihtimal sezaryen olur dedi. Nst bitince doktora ineceğim onunda ne dediğini yazarım . Çok üzgünüm
gizemayy Evet ben de 39+3 , herkes sorup duruyor , gerçekten bunaltıcı bir süreçmiş son haftalar. Tek temennim benim de kendi sancımın gelmesi ama ne yaparsak yapalım sanırım olmuyor bazen, yine de Allah’tan ümit kesilmez, hayırlısı olsun ne diyelim .
Nlgn254 Gamzzkan galiba bende yarın sezeryana gircem bebek 4200 olmuş çatı muayenesi yaptı açılma falan yok istersen bugün sezeryana gir dedi yada bekle yarın bi daha kontrol edip karar verelim dedi
Masal24- Berivan_sr Doğumun habercisi diye değil de bebek doğuma hazırlıyor kendini demişti. 30. haftadan beri bende kasılmalar oluyor mesela tabii bu aralar bayağı sıklaşti
Gamzzkan Çıktım şimdi muayeneden. Sancı yok nasıl bi yol izleriz dedim ennn fazla ayın 1′ine kadar bekleriz dedi fazla bekletip riske atmaya hic gerek yok dedi. Fitil verip açılmayı sağlamaya çalışırız. Açılma olmazsa sezaryen olur dedi.
Masal24- Gamzzkan Bir nevi tarih almışsınız gibi olmuş ☺️ hadi hayırlısı olsun inşallah 🙏 fitil daha iyi diyorlar suni sanciya oranla
Munojat29 Gamzzkan merhaba, yanılmıyorsam sizin kulağınız ağrıyordu nasıl oldunuz geçti mi? Burada bir yerde okumuştum ilişki ve sıcak duş de doğumu kolaylaştırır diye yani sancı açılma falan olmasına yardımcı oluyormuş
Gamzzkan Masal24- evet salıya 40+4 oluyorum . İnşallah gelir sancım hiç sezaryen olasım yok korkuyorum 🥲 hayırlısı bakalım 1 hafta nasıl geçecek bana. Siz ne yaptınız gittiniz mi doktora var mi bi gelişme
Nlgn254 Nlgn254 ilk ebe alttan kontrol etti sıfır açıklık dedi sonra nsteye girdim çıktım bu seferde doktor bakıcam dedi bende ebenin baktığını söyledim benimde kontrol etmem lazım falan yaptı doğurabilcekmiyim diye dıktor bakmak istedi herhalde bana hiç doğurursun doğuramazsın da demedi yarın gel karar verelim dedi 😂
Gamzzkan Nlgn254 keske bana da bi sey söyleseydiniz deseydin 😂 azıcık tombik olmuş seninki maşallah ondan zor olur diye sezaryen yapası vardır yada bakacak yarına kadar belki biraz daha açılır diye
Melisa2907 Gamzzkan hurma yiyin, ananss yiyin, adaçayı tüketin günde 1 bardak🫶🏻 doğumu hızlandırıp açılmayı kolaylaştırır ☺️🙏🏻
Gamzzkan Melisa2907 teşekkür ederim canım adacayi bu paketli sallamalardan olur mu illa ot olarak mi almam lazim
Masal24- Gamzzkan İnşallah gönlünüze göre olur 🙏😍 yok daha gitmedim cumartesi günü gideceğim bakalım ne diyecek ☺️
br2023 Gamzzkan Açılma sancı nişan su hiçbir belirtim yoktu. Tam 40. Haftaya girdiğimizde birden nişan geldi hemen ardından su gecesinde de adet ağrısı gibi sancım vardı ama nstde yoktu. İlişkiye girseniz eşinizle belki o doğumu tetikler.☺️
Gamzzkan br2023 bu koca gobekle nasıl olacak bilmiyorum ama mecbur onu da denicem ger tuşa basmayı düşünüyorum 😂 teşekkür ederim inşallah bende de ise yarar
kocaailesi br2023 denedik cinsel iliskiyi pek kesmedik zaten gebelik sürecimde ama gerçekten artık göbeksiz bir iliskiyi özledik 😂
Gamzzkan Munojat29 doğru hatirliyorsun canım hala ağrıyor kulağım antibiyotikli Damla kullanıyorum dün bir daha gittim doktora damlanın dozunu artırdı. Ama o güne göre daha iyiyim çok şükür. İnşallah doğuma kadar tamamen geçer
br2023 Gamzzkan Benimkinin gelmeye niyeti yoktu en son onu denedm işe yaradı rahat bir pozisyonda olsanz tmmdr😁