Gamzzkan
Bende bugün 39+3 teyim gelmiyor asla sancım da çıkmıyor hatta hiç hamile değilmişim gibi bir rahat uyuyorum falan. Bugün kontrolüm vardı doktor cumaya kadar doğmazsa cuma sezaryene alacağım dedi :( normal doğum istiyordum hayırlısı tabi de kendiliğinden gelse çok çok iyi olacak ananas yiyorum hurma yiyorum şimdi evde hareketler yapıyorum olmuyor nasıl gelecek bu bebişlerrr