Sibel Kvldn kısmetse ben de Medical de doğum yapmayı planlıyorum ama daha önce hiç muayene olmadım doğum zamanında direk gidersem doktor beni kabul eder mı yanı doğum da doktorun olmasını istıyorum var mı bi bilgınız
Kvldn Sibel medicalde doktorların doğuma girmesi zorunlu Yaşamda öyle degil isteğe bağlı acil durum dışında 100 tl farkı vardı geçen yıl
mirzamira Didemmjdc cengiz yeşilbaşa gidiyorum ama ben 4 gün önce doğum yaptım sezeryan ile ve doktorumun eli cok hafif 24 saat geçmeden taburcu oldum
Didemmjdc mirzamira Maşallah Allah analı babalı büyütsün. Ben de Emire hocaya gidiyorum inşallah benim de güzel gecer
Enstantane mirzamira çok geçmiş olsun umarım sende bebeğinde çok iyisinizdir bende sezeryan düşünüyorum ve Cengiz beye gidiyorum çok merak ediyorum nasıl geçti doğumunuz hastaneden ya da Cengiz beyden yana herhangi bi şikayetiniz oldu mu 🙂
mirzamira Enstantane gayet memnunum doktorumdan herşey çok iyiydi ilgilenen hemşiereler bile 24 saat dolmadan taburcu oldum şükür 🙏🏻 Darısı başınıza inşallah
Enstantane mirzamira çok sevindim teşekkür ederim🙏🏻 Özel oda süsleme falan var mı peki ücret nasıl acaba
Enstantane mirzamira kusura bakma ya sürekli etrafımda Cengiz beye giden birilerini arıyorum hem midyattan gidiyorum hemde ilk gebeliğim korkuyorum o yüzden seni de soruya tuttum affet 🙃
Muu_1906 Batmanda ayrıntılı ultrasyon yaptıran varmı ? Hami doktor ve hastanede yaptırdınız ? Fiyatı ne kadardı