Benim son ay basladi karnim cok buyudu mideme yer kalmadi sanirim cayir cayir yaniyorum gaviscon rahatlatiyor ama sonra tekrar basliyor salatalik da rahatlatiyor. Meyve bile yiyemiyorum artik hemen eksitiyor midemi. 37+2deyim az kaldi diyip oyle rahatlatiyorum kendimi 😕