Diloo54 ben 9 aydır çekiyorum bir tek gaviscon iyi geliyor başucumdan ayırmıyorum bittikçe alıyorum haftada bir yeni şişeye geçiyorumdur. Başka türlü başa çıkamıyorum yoksa. Eğer içmezsem kusmaya kadar götürüyor. Gaviscon anlık yatıştırıyor çocuğa da zararı yok doktor önerisi ile başladım bende. Size de tavsiye ederim