--sy Diloo54 30. haftaya kadar hiçbi şeyim yoktu 30la birlikte mide yanmalarım geldi, 32+6dayız, valla daha bu gece 12 de yatağa girdim en son saati 3lü bi şey hatırlıyorum, yapmadığım içmediğim şey kalmadı ama fayda etmiyor maalesef
Melekozlu 34 haftalığım ve mide yanmam yangın misali😮💨 her gün düzenli geçmek bilmiyor ve çağresi yok. Ne gaviskon ne çiğneme tabletleri. Çiğneme tableti 10-15 dk sonra etkisini kaybediyo gaviskon bazılarına iyi geliyor ama deneyebilirsiniz.
Lorinnaysee Hilalmusab1 rabbim gönlüne göre versin inşallah canım 🌺her hamilelik bir değil benim ilk gebeliğim çok rahat geçmişti ama bunda zorlanıyorum biraz rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Zeynayla Diloo54 merhaba bende ülser ve gastrit var gebelik başlangıcıyla inanılmaz mide acısı çektim. Her sabah aç karnına yarım muzu dilimleyip üzerine 1-2 yemek kaşığı tahin döküp yiyorum kahvaltıdan yarım saat önce. Bir hafta içinde mide acısı geçmiş olacak ama hiç kesmeden her gün düzenli devam etmek gerek
BerivanLina Diloo54 benmde asiri yaniyor boyle bogazimda ates varmis gibi. Gecen biri cig badem onermisti hergun yiyorum faydasi var gibi
yyelizmol Diloo54 son ayimdayim şu sıralar çok arttı ama hamile olduğumdan beri ara ara oluyordu özellikle Türk kahvesi içince oluyordu ama şuan her ne yesem oluyo yediklerinize çok dikkat edin baharatlı salçalı böyle soğanlı falan yemekler yemeyin ben sade soda içerek yatistiriyorum umarım siz de bir yolunu bulursunuz 💙
Diloo54 yyelizmol inşallah canım benim soğansız salçasız yemekte ne bileyim😀😀🙈 nasıl durdurcam kendimi