Mamiko_2020 Ay valla yalandan kibar olamicam bitanem hanım der diye,direk avradım der 😂😂😂😂ağız alışkanlığı olmuş artık 😂😂😂
Pinarkorkmazer İşten gelince hacı napıyon der 😂 işe giderken seni seviyorum bir şey olursa ara hayatım der öper😂 bir ara arkadaşının yanında bana hacı dedi aaa ben eşime hacı desem konuşmaz benle dedi😂 oysa benim için çok normaldi o kadar alıştım ki hacı demesine sıradan bir söz gibi geliyor
yeni_anne2 Pinarkorkmazer samimiyett en güzeli bence benn bana dediklerini paylaştım ama siz böyle diyince aklıma geldi bana da reisim derdi 😅😅😅
Pinarkorkmazer yeni_anne2 aynen bence de insan eşiyle arkadaş gibi olmalı ben de onun ensesine vurup naber derim sabah uyanınca falan 😂 eşimi böyle seviyorum herkes farklı şekilde sever ama yeri gelir çok romantik de oluruz çok karışık bir ilişkimiz var eşimle😂
Miniklerinannesiyim Iydrnjg cano deriz birbimize kızımda o kadar alışmış ki babasına duymazsa cano diyor🤣
Esrakzly Iydrnjg iltifat eden adamlar bravo iltifat edilen kadına da kocaman bir kalp keşke bütün erkekler böyle olsa aileler mutlu olsa cok sukur mutlu bir ailem var ama üzülen kadınlar çocuklar olunca bir yanımız hüzünlü kalıyor bu arada miniğim der 😅😅
yeni_anne2 Pinarkorkmazer ayyy siz aynı bizsiziniz gerçektennn 😅😅 sanki bizi anlatıyorsunuz Rabbım mutluluğunuzzu daim etsin inşallah eşle samimiyett her zaman önemli bence 😊😊
Pinarkorkmazer yeni_anne2 biz bazen evde çocukken kardeşlerimizle yaptığımız gibi dövüş sporları yapıp birbirimize vuruyoruz😂😂😂
Esmeh Iydrnjg aşkım, hayatim, bitanem, gülüm, bebeğim, canım bide ismimin sonuna “M” ekleyerek seslenir asla tek kullanmaz ❤️
Mommywolf Bana ilk Bitanem dedi öyle de kaldı. 5 yıldır hep Bitanem diye seslenir, telefonunda da öyle kayıtlıyım 🥰🥰
Alya-veanne Iydrnjg bana Elooo orda mısın der . Elo bakar mısın falan 😂😂😂 aşırı romantik bir çağırma biçimidir aramızda xjjs
1Ali Sevdam diye sesleniyor🥹 sevgililik döneminden beri böyle akrabalarıyla ilk tanıştırdığı zaman insanlar ismimi sevda, sevdam zannetmişti hatta😂💙