rumeysa_1c bu aralar hamişim diyor onun dışında hep bitanem hayatım veya prensesim der isimle seslenmeyiz pek birbirimize
BirAskMasali1323 Iydrnjg İlk tanistigimizdan bu yana Gülüm diye 🥰hiç değişmedi 7 yıldır birlikteyiz 5 yıl sevgili 2 yildirda evliyiz
68pembemavi01 Iydrnjg Avradım der hep genellikle😂 hiç sevmiyorum ama. Mesajlar da aşkım der hep bazen iltifat eder😂
2prens1prenses_ Iydrnjg bulundugumuz ortama göre değişir aslında. İnsanların yanında hanım başbaseyken gülüm aşkım küçük kardeşleri vs varken de canım der