Yazmelegi_ Iydrnjg hatun Hatunum Hayatım Sevdiğim Cikolatamm😁😁 Hanım Karıcım Genelde bunları kullanıyo
Enfal_06 Suliss76 aynı benim eşimde ismimle seslendiğinde tamam bende isminin sonuna bey getiriyorum ima ettiğimi anlıyor 😂
Firdooo409 Avrat 😂😂😂😂😂 Aşkım hayatım bitanem der ama sinir etmek için bazen avrat diyor tamamen gıcıklık için yani ben sinirlenince keyif alıyor😂
sinem93- Ailesinin yanında adımla hitap eder bizimkilerin yanında canım der. Evde genelde aşkım canım falan bende aynı ama bazen esiyolar bana koçum birader aslan bi baksana şu musluğa falan derim 😂 ama bu aralar en çok oğlumun anası diyo
Enfal_06 Suliss76 haha benimki de bugün mutfakta diyordu memati bi kaç gündür kurtlar vadisine takmış oturup izliyor 😂 annesi memati kim diyor 😆 mematiye bile razıyım ismimle seslenince gıcık oluyorum
Minikmucizemmm26 Iydrnjg toplumda ismimle seslenir diğer zamanlarda karım hayatım bitanem bu üçünü çok kullanır