Mavininannesii Aranızdaki problemi bilemem. Ama biraz empati yapman gerektiğini düşünüyorum. Ne kadar nefret etsende, sevmesen de o da bir Anne. Hem de eşinin annesi. Sevmiyor olsan da eşin için fedakarlık yapmak zorundasın. Kendini ezdir felan demiyorum. Bize kayınvalide gibi ama eşlerimizin de annesi bunu unutmamak lazım. Biri alttan almazsa olay büyür de büyür. Cocugumdan nefret etme durumuna geldim demişsin, çok üzüldüm böyle demene açıkçası. O bebeğin ne günahı var annesi.. Biraz sakinleşmek için yalnız kal, temiz hava al, tüm kötü düşünceleri at kafandan rahatla. Ha tabi gerektiği yerde de sessiz kalma, alttan alma, gerekeni söyle. Hakkında hayırlısı