Yalinn8 Mavininannesii hamilesin ve orasi senin de evin, lutfen gider misin mutfaga, onun bagiracak olmasi ac kalmana degmez. Hem sen niye gidiyormussun, o gitsin annesinin evine. Biraz halden anlasalar nolur sanki?!
Aryamom- Mavininannesii Ben seni çok iyi anlıyorum kötü günümde aramayan böyle güzel zamanlarımdada ayak bağı olsun istemem kendi oğluna bugüne kadar faydası olmamış bi insanın bana ne yararı olabilir ki Allah’a bin şükür yaklaşık bir yıldır yüzünü görmüyor 39 haftalık hamileyim torunu olucanı bile bilmiyor ki ben elimden geleni yaptım Allah katındada vericek bir hesabım yok bu konuda sanada sabır diliyorum
Zeyneptuna Yaa seni o kadar iyi anliyorumki.. bazı kaynanalardan şeytanın sinsinin önde gideni fitne fesatlik dolu içi nasıl sevsin yakinlassin insan icinden gelmio iste..bende 14 haftalk hamileyim hamileligimi ogrendigimden beri o kadar kafami yordularki anlatamam kaynana bi yandan gorumce bi yandan stres manyagi yaptilar beni kaynana hep kocami doldurdu gelin beni hergun aramiyo die sonra geldi esimle tartistik dedim yeter soyliycem annene dedi soyle aradim kaynanayi yeter ya dedim senin karsinda cocuk yok beni durmadan esime sikayet edip durma ben seni hergun aramak zorunda degilim ben kendi annemle bile 2 gunde bir konusuyorum huzurum bozuldu artik sizin yuzunuzden kavga etmektwn ayrilma asamasina geldik dedim kaynanama eşim hic bisi demedi.daha sonra ben il merkezindeyim hastane yani basimda tutturdu kaynana gelsin bizim yanimizda dogum yapsin demeye oturduklari yerde hastaneye 2 saat uzaklikta bi köy sinir krizi gecirdim resmen dedm benim hastane yani basimda hem annemde gelicek bana bakmaya tsk ederim dedim kustu bi sure konusmamisti nedir bu cektigimizz ya ben karsilik veren tek gelinin ona 2 gelini daha var herkez bayagi şok oluyo acikcasi kusura bakmasn...
Kleopatra Mavininannesii aile konusunda bende aynısını yaşadım eşimin ablası çok iyi görünüyordu düğünden sonra bana yapmadığını bırakmadı onun yüzünden hasta oldum çok hakkıma girdi şuan bile eşimi yönetmek istiyor bende çocuğumu asla göstermicem bir foto dahi göremicekler sen eşini ikna et kendi ailen konusunda ve onları kale bile alma
Meltem1234 Mavininannesii evlilik o kadar zor ki insan ne ileri gidebiliyor ne geri.. Anneniz için başınız sağolsun öncelikle. Ne güzel ki Rabbim bizlere evlat nasip eyledi nasıl güzel bir nimet.. Sizi o kadar iyi anlıyorum ki ama ne yazık ki eşlerimize annelernin eksiklerini söyledikçe onları daha çok annelerine itiyoruz ve maalesef haklı bile olsak haksız durumuna düşüyoruz ben susmakla ona annesini kötülememekle yendim zamanla gerçekleri kendisi görcektir sıkma canını sadece anneai hakkında hiçbişey söyleme bildiğini yap görme duyma inan bugünlerini zehir etmeye değmez.