bebegimolacak belli olmaz ki o bende dogumdan sonra bir türlü regl olmadım test yaptım negatif bir kaç hafta geçti yine yaptım çok hafif silik çizgi çıktı hastaneye gidip kan verdim negatif 0.20 miydi neydi sprail takmak için kadın doğuma sıra aldım 2 aydan fazla zamandı regl olmuyordum doktor baktı kese ve bebek vardı 8 haftalık dedi nasıl kanda çıkmadı kendisi bile şaşırdı şuan doğuma gün almaya gidecem nasip işi belli olmaz iki gebeligimde geç döllenmeydi