Ben de postlarınıza çok denk geliyorum. Yok deseniz de bence streslisiniz bu konuda, sürekli kafanızın içinde. Hak veriyorum insan isteyince sürekli bu konuda düşünüyor. Burada da yüzlerce kez okumuşsunuzdur biraz doğal akışına bırakınca insan, daha rahat olabiliyor. Bence idrar testlerini ve kan testini bir müddet bırakın. Ben ilk defa cevap olarak yazıyorum postunuza ama, denk geldiğimde dua etmiştim sizin için, inşallah vakti zamanında olsun sağlıkla gelsin 🙏
Doktor kontrolünüz varmış, insan sonra bence doktorun tavsiye ettiği seyler olursa onlara dikkat edin ve akışına bırakın.